REKLAMACIJE

Esto rasveta d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje. Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru postoji zakonska odgovornost. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine ili više, molimo Vas da pogledate garantni list kako biste se upoznali sa detaljima garancije i postupkom reklamacije.

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011/4092-293 (ponedeljak-petak od 8-16h) ili nam pišite na e-mail adresu webshop@globo-rasveta.rs .  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, u što kraćem roku od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate nas telefonom na broj 011/4092-293 ili nam pišite na e-mail adresu webshop@globo-rasveta.rs.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu kontaktirate nas telefonom na broj 011/4092-293 ili nam pišite na e-mail adresu webshop@globo-rasveta.rs.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Broj Vašeg računa-otpremnice
  • Šifru artikla koju želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate

Tražene podatke možete poslati na e-mail adresu webshop@globo-rasveta.rs ,  ili reklamaciju možete podneti i lično sa računom/otpremnicom ili drugim dokazom o kupovini na adresi:

Esto rasveta doo
Cara Dušana 205a
11080 Beograd-Zemun
(radnim danima od 8-16h)

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je do 30 dana od trenutka podnošenja iste.

Ukoliko je reklamacija odbijena, kupac ima mogućnost rešavanja spora vansudski, putem nadležnih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Listu tela za vansudsko rešavanje sporova možete pogledati klikom na sledeći link: https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima reklamacije.